Tradisyonel olarak demografik bilgilere göre mimarilmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun site analizleri bağırsakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izlem kimliğini sitenize ulamak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, ekol, hasılat ve bağ alanları kadar değemekkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların emekletmeniz bağırsakin farklı değerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En etkili etkinliği, isabetli maliyette masnu zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı takas hakikat emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde mekân vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin son plana atılmasına yer hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde değemekti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle yanında daha çok “ne istersem onu düzenırım” devri mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği gözcü şanlı gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Vukuf ve bildirişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına düzen iş süreçlerini değemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olası başüstüne.